Welkom op mijn reisblog!

7 augustus 2022 - Breda, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis  met de fiets via de Alpen naar de oceaan  ( Alps2oceantrail) op het Zuidelijk eiland van Nieuw Zeeland met als doel zoveel mogelijk neven en nichten te bezoeken.  Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen daar? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    5 augustus 2022
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Janne:
    7 augustus 2022
    Leuk! We kijken uit naar je eerste verhaal!
  3. Ineke Wijne Taks:
    8 augustus 2022
    Agnes, veel plezier en succes met je interessante reis. Van begin tot eind wil ik de reis op deze manier mee beleven.
  4. Toos:
    29 augustus 2022
    Fijn Agnes, dat wij jou reis mogen volgen. We wensen jou alle goeds toe tijdens jouw trip door Nieuw Zeeland.
  5. Ellie van der linden:
    31 augustus 2022
    Hey Agnes, dit moet voor jou een hele onderneming worden. Knap dat je dit zo in je eentje aandurft en doet. Ik wens je dan ook een onvergetelijke reis toe met ontelbare mooie, ontroerende en warme momenten. Ben nieuwsgierig naar je reiservaringen.
  6. Greetje de Haan:
    7 september 2022
    Lieve Agnes ; wat een stoere ,geweldige onderneming ! Een hele mooie en bizondere reis gewenst en...wij volgen je graag!
  7. Marij:
    10 september 2022
    Hoi Agnes, met de heenreis achter de rug gaat nu het echte werk beginnen. Veel succes en vooral heel veel plezier!
  8. Yvonne:
    10 september 2022
    Beautiful photo of Corry and yourself. May you enjoy your journey
  9. Els:
    10 september 2022
    Hoi Agnes, wat een avontuur, gelukkig alles goed gekomen uiteindelijk….maar het zal vast en zeker de moeite waard zijn! Geniet van je reis, ik blijf je graag volgen per mail!
  10. Raymond van Ligten:
    19 september 2022
    Lieve Agnes, wat een geweldige fietstocht. En wat een prestatie zeg. Ik bewonder jou wel, ik doe het jou niet na. Kijk uit naar jouw reisverhalen. Ik volg jou op de voet.